esractl uyku saatine göre ayarlayabilirsiniz öğünlerini ozaman. 2 gün üst üste vermişsiniz. Kabızlık yaşayabilirsiniz dikkat edin. Bizim uykuya geçişimiz 8-9 arası. 7 gibi yiyor oğlum. Sonrasında kivi,muz, elma vs veriyorum. Sonrada emip uyuyor zaten