Hanımlar merhaba, öncelikle lütfen linçlemeyiniz 🤣 oğlum 7 aylık
İlk 3 buçuk aylıkken emmek istediğinde özellikle ‘emmm, meme, eme’ gibi kelimeler kullandı. Biz ihtimal vermedik ama evime gelen misafirler de şahit oldu
Bababa, dedede bunları babıldama dönemi olduğu için söylüyor, hu okey
Bunun dışında istediği bişey için ‘de (gel) ‘ dediğini duydum özellikle evdeki robot süpürgeye kafayı takmış durumda
Yemek istediği bişey için ‘ve (ver)’ ifadesini kullandı birkaç kez. Bunu söylerken eliyle de gel işareti yapıyor
Gün içinde kuzeninin (efe) yanında oluyor. Efff, ede, efefe, diyip onu çağırıyor. Özellikle efenin annesi sık sık efe derse bizimki daha çok söylüyor
Sizce gerçekten kendini ifade ediyor mu bu ayda çocuklar bunları söylemeye başlar mı. Biz acaba yanlış mı yorumluyoruz?