sevimailesi Alparslan98 ben memnunum cnm kullanıyorum oğlum 7 buçuk aylık ilk 3 ay prima kullandm fiyat olarak biraz tuzlu olduğu için 3 aydan sonra prima geçtim
nebutantana30 Alparslan98 bende hep pişik yaptı bıraktım önlem kullandım bir süre baya iyiydi sonra pişik yapmaya başladı şimdi sleepy kullanıyorum
Aloneeee Alparslan98 ben çok memnunum. Ancak kalıpları biraz küçük. Yani sleepy nin kalıplarını biliyorsanız aynı onun gibi
Aloneeee Alparslan98 hangi bezin 4 ünü kullanıyorsunuz ? Ona göre yorum yapayım hepsinin kalıplarını biliyorum hepsini denemişliğim var 😀
Alparslan98 Aloneeee valla en son bebem natural aldım molfix kullanıyordum ona geri dönecem gibi pure baby ile molfix arasında kaldım
atlasmom27 Aloneeee merhaba pure baby bezi araştırırken yorumunuza denk geldim ben molfix 4 numara bebek bezini kullanıyorum pure babynin 4 numarası küçük mü gelir
Aloneeee Alparslan98 bebem natural kalıbı geniştir. Yani onda 4 numara kullanıyorsanız pure baby de 5 alın