simseklivekalpli lou kızımın da 2 aylıktan beri salyası akıyor. 6 aylık olacak haftaya hala dis çıkarmadı 🤷🏻♀️
bestesimmons lou Merak etmeyin bütün bebekler o dönemde salya akıtmaya başlar. Bu diş çıkardığı veya bir sorun olduğu anlamına gelmiyor. Olması gerektiği gibi her şey yani :) benim bebeğim de 3 buçuk aylık, salyası durmuyor 😂
senkendinideligibiyaptinya Bizde aynı durumdayız aşırı salya ve ağlama krizine giriyor gaz mı dış mi bilemiyorum ne yaptıysam susturamadım emzik ve meme cok seven bir bebek ama dudağına değmesi ile ağlaması bir oluyor bilgili anneler yardımcı olsalar
yirmiikikasim23 senkendinideligibiyaptinya kac aylik atak doneminde olabilir ama doktora gozuktunuzmu peki
senkendinideligibiyaptinya yirmiikikasim23 2 ay 9 günlük bilemiyorum atak mı yarın doktora götüreceğim inanılmaz bir ağlama yaşıyoruz
Niihhaann 1.5 aylıkken başladı salyası üst üste 2 önlük takıyordum o derece. Şuan 9.5 aylık bir hafta önce patladı dişi 😅
Asuoyku Benim kızımda 2 aylıktan beri sürekli ağzının suyu akıyor. Her şeyi ağzına götürüyor. 5 gün sonra 6 aylık olacak diş yok.
meliiike Benim bebeğim de iki aylık sürekli üzeri ıslanıyor salyadan 😬😁ama diş değil arkadaşlar artık vucütları salgı üretiyor bizimkiler de ağzına sahip çıkamadığı için akıyor 😂mesela ilk zamanlarda göz yaşı yoktu yeni yeni başladı bunun gibi
1234ege Bizim bebişte 2 aylık aynı sorun iki haftadır var bnce dişle alakalı degil agız içi fonksiyonlar gelişiyo
senkendinideligibiyaptinya yirmiikikasim23 teşekkür ederim çok sağolun inşallah geçer bazen dayanması çok zor oluyor hem annelik olarak hem fiziken