Tecrübeli annişler sizlere çok önemli bir sorum var. Ek gıda dönemindeyiz ve bazı kadınlar tadım yapmadan direkt yemek yedir dedi. Tadım yaptırırsam ileride çok yemek seçiyor ve bazen gıda reddi oluyor denildi. Siz ne düşünüyorsunuz lütfen yardımcınızın kafam çok karıştı ve hatta panik oldum çünkü sütüm yetmiyor, mama asla kabul etmedi ek gıda ile takviye yapmam lazım. Doktor da bi garip konuştu iyice kafam karıştı.