Bu yıl lisans kpss ye girmeyi düşünüyorum. 2 aydır düzenli olmasada çalışmaya başladım ancak 4 ay kadar kısa bir süre içerisinde yetiştirebilir miyim sizce ? Sadece gy gk dan gireceğim. Sizlerden hazırlanan ya da kazanan var mı iki küçük bebeğim var nasıl bir çalışma planı oluşturdunuz ? Örneğin ikisininde yarım saat önce uyuttum. Hiç uyumadan sahura kadar çalışmak mantıklı mı dayanmak cok zor ama deneyebilirsin en azından