Testislerine baktınız mı yumurtalıkların ikisi de yerindeyse sorun yok muhtemelen. Benim bebeğim de 9 aylık sağ testisi kanalda sıkışıp kalmış inmemiş sol inmiş. Bu ay ameliyat olacak dediler ki kasıkta şişlik daha sonra morarma olursa hemen gelin. Bende onu takip ediyorum sürekli