Darılmayın lütfen ama ,daha evde size muhtaç bir bebeğiniz varken hemen ikinci bir çocuk yapmışsınız.İlk çocuk henüz bebek olduğu için haliyle etkileniyor.Ona verilen ilgi yarı yarıya azaldı ve tepki veriyor.
Ama tabiki annesinin seni çok seviyordur,anne her koşulda sevilir bebeğin nazıda anasına geçer. Seni Sevdiği için içten içe kıskanıyordur kardeşini.