Merhaba kızlar ikizlerim 1.5 yaşında ve temmuzda 2 yaşına girecekler artık beşiği kaldırıp yatak almak istiyoruz ama şöyle bi sorun var ikilerimden biri hep kardeşine sataşıyor saçını çekiyor sırtını ısırıyor bu yüzden başka bir eve geçmeyi düşünüyorum 2 yaşını doldurmadan odaları ayrı olsun diye sizce 2 yaş sonrası nasıl bir yatak olmalı sizler nasıl yatak aldınız resimlerini atarsanız çok sevinirim❤️