Merhaba.
Bluetooth özellikli kulak üstü kulaklık almayı düşünüyorum yeğenime. Telefonu iPhone olduğu için Apple model kulaklıklara baktım ancak çok pahalılar. Onu ancak birisiyle ortak şekilde falan almam gerekiyor 😂 Kullandığınız, memnun kaldığınız ya da çevrenizde görüp bildiğiniz, memnun kalındığından haberdar olduğunuz, kaliteli kulak üstü kulaklık önerilerinizi alırım.
Dipnot ; Jbl markasını kullanıyordu, kırıldığı için yenisi gerekiyor zaten, Jbl istemiyormuş.