Zeze12 25 günlük bebeğim var düzenli emiyor ancak sütüm sürekli sızıyor kıyafetime, pompa aldım ve biberonla içirmekten başka yöntem aklıma gelmedi. Meme reddi olmaması için cesaret de edemedim bir yandan… siz nasıl verdiniz neler yaptınız?
Maka_Paka Zeze12 Onları dolaba stoklayın,tekrar emzirmeye devam edin olmaz mı? Bir uere gitmeniz gerekir ya da dışarı çıkmanız gerekir o zamanda onları kullanırsınız
sevincee Zeze12 bebekten bebeğe değişiyor maalesef, denemeden bilinmez. Benim oğlum aventin emziğini de biberonun da aldı meme reddi yapmadı mesela. Eğer ekstra beslemeniz gerekiyorsa kilosuna göre doktor karar verecektir ve mutlaka biberonla beslemeniz gerekir.
Cagladuha Zeze12 benim bebeğim 7 aylık bende bazı durumlardan dolayı meme reddi olmasın diye biberon emzik vermedim şu an çok pişmanım her çeşit biberon denedim Philips avent tuttu emzik hala tutturamadım ve meme reddi de yok şükür
rahimeaydemerten Zeze12 mochiyle fazla sutu al ama emzirmeye devam et sürün biter bebek emmezse. Meme reddi yapar biberon kaşık biberon kullanabilirsin
selinhoca35 Çok sütün var yani hiperlaktasyon olmuşsun sanırım. İlk önce iki memede mi yoksa tek memede mi bu var bi onu bul. Hastanelerde emzirme danışmanları var onlardan destek alabilirsin. Bir sürü emzirme tekniği var mesela biz yatarak emdik bir süre daha rahat emdi. Ama kesin çözümü blok emzirme ile buldum ben geçti çok şükür 🙏🏼
Zeze12 selinhoca35 Yanlış anlaşıldım sanırım, o kadar aşırı değil bence yeterli miktarda var diyelim :) yatarak vs her türlü emiyor sıkıntı yok ancak ben kıyafet değiştirmekten sıkıldım bazen bebiş uzun saatler uyuyor sızıntı yapıyor o yüzden.
selinhoca35 Ayrıca pompa kullanma bebek emmeden önce elinle tazyikli olan kısmı sağabilirsin. O da bebekleri rahat ettiriyor.
rabiakumsal Zeze12 biberon verme ben verdim bıraktı göğsümü 2 aylık ble yoktu bıraktığında Banada bırakmazlar dediler arada verirsn dediler sen gibi akıyordu sütüm pedler işe yaramıyordu sağ sütünü dolaba at zaten uzun süreleri oluyor mecburi durumlarda kaşık biberon kullan yada normal kaşıkla ver yada küçük kadehler oluyor göğüs pompaların yanında onla ver Emzik olarkda bende hemen verdm ama gün içnde vermyrum ki kızımda almıyor zatn sadece yatmada kullanıyor philips avent veriyorm
Zeze12 rabiakumsal Evet kadeh gibi bir şey çıktı bir de süt saklama poşeti siparişi verdim buzluğa atarım. Emzikten de çekiniyorum ama doktor kontrolünde soracağım bakalım ne diyecek
Berydeniz Zeze12 emzirmeden önce çok doluysa sağ sende olmayabilir ama genellikle 3 4 aylarda süt azalr kesilir bisi oluyor bebege dolapta stokla yada kasik biberonlar var onlardn al dene ama stokla sütünü