5,5 yaşında bir kızım 5 aylıkta bir oğlum var. Kızımda kardeş kıskançlığı had safhada ve pre-ergenlik dediğimiz dönemi yaşıyoruz inanılmaz agresif öfkeli her şeye hayır diyor özellikle okuldan tüm olumsuz davranışları alıyor ara ara arkadaşlarına şiddette varmış. Buna benzer durumda olanlar var mı?