Kızım bir buçuk yaşında sürekli etrafında dönüyor ama her hangi otizm belirtisi falan yok anne baba dede konuşuyor parmağıyla istediğini gösteriyor bu diyor hayvanların hangi sesleri çıkarttığını öğrettim biliyor kedi ne yapar köpek ne yapar biliyor mama dede göz teması falan da kuruyor acaba bunu oyun olarak mı yapıyor anlayamadım başına gelen var mı