sedaozan Mrt06 4 yıldır homend kullanıyorum. Bizden kaynaklı bir hatadan dolayı temassızlık yaşadık yeniden homend aldım gerçekten çok memnunum
delirmeceler Mrt06 karaca 4 in 1 kahvede yapıyor çayda üstüne mama suyunuda hazırlıyor çok memnunum hayatımda verdiğim en iyi karar
delirmeceler Mrt06 ben aldığımda 1800 dü şimdi pahalanmış ama ikizlerim var ve mama suyu önceliğimdi şimdi elim kolum fiyatına değiyor
LadyGaddar Mrt06 ben geçen ay korkmaz demiks aldım, leke tutmuyor şimdilik Bi sorun yok ,çok gezdim modellere tek tek baktım, çoğu dandik,bu ağır kaliteli ve şık tavsiye ederim
Mrt06 yagmure17 bunu da sepete ekledim şimdi merak ettiğim bi konu benim çaydanlığım pek iyi değilmiş çeliği ne kadar yıkarsan yıka makınaya at su izi leke leke kalıyor acaba bunlar da da öyle olur mu
TeacherrMom delirmeceler merhaba caycidan hala memnun musunuz? Plastik olması koku yapıyor mu ve renkli kısımları soyulma vs oldu mu acaba
helloobitchs Mrt06 çeyizime arzumun takımını almıştım çaycısı çok iyi şuan sadece çaycı çok pahalı ben o zamanlarda çaycının fiyatına takım almıştım 🥹ve 4 yıl garantisi var halla devam ediyor garantimiz
Mrt06 helloobitchs aynen çok pahalandı benimde korkmazın hem kahve hem çaycı bir olanından vardı güzel hemen yapıyordu tek sorunu fazla ses çıkıyordu su mu kaçtı ne oldu patladı sonra çocuğun eline oyuncak oldu gitti suan onun yerine araştırıyorum
AgentMom Mrt06 bende arzum aldım bir seneye yakındır kullanıyorum çok memnunum. Elektronik cihaz alırken garantisine ve servisine bakın. Karaca aldım 3 kez tamire gitti. Tamam yapıyorlar ama illallah edene kadar uğraştırıyorlar. Annem de Arçelik Çelik olandan var, sinbonun da semaveri var. Onlarda güzel
Mrt06 AgentMom beğendiklerinizi link atabılırmısınız mağlum hepsi çok pahalı Bende Korkmaz temtez vardı ama 4yıl dayandı birde çocuk oynaya oynaya gitti Güzel ama çok fazla pahalı olmayan birsey bakıyorum hiç servis deneyimim olmadı tecrübenize göre hangisini almam mantıklı
AgentMom Mrt06 https://ty.gl/y07qld9m69 bu seti aldım. https://ty.gl/6hz83a03uf Annemdeki https://ty.gl/ejtog0sevd Bu var.
Fatma0090 Mrt06 fakir kullanıyorum içi krec tutunca düğmesi kendinden arıyor temizleyince düzeliyor 😃 ama memnunum çok şükür bi sorunu olmadı