Son 2 3 ay bebişin uykuları yüzünden epey zayıfladım tipik olarak zayıfım zaten ama normal kilomun da altına düştüm ramazan bitene kadar bir en az 5 kilo almak istiyorum artık kendim de rahatsız olmaua başladım bu durumdan. Bunu ue kesin kilo alırsın dediğiniz şeyler var mı? Gece yatmadan falan da yiyorum artık sağlıklı olan kısmı geçtim diğer şeyleri yiyince de alamıyorum ne yapabilirim?