-Eraymoms- Bugün yeni taktım ve 1 tanesini çıkartırken yırttım yanlışlıkla 😢 tahmini kaç güne alışırım daha 1. Günüm
evremoz -Eraymoms- ilk lensimi takmam yarım saatimi almıştı sonra öyle bir alışıyorsunuz ki her gün tak çıkar olunca 5sn de takılıyor
nebutantana30 -Eraymoms- en fazla bir hafta sonrası çok kolay valla ve aşırı rahat fiyatı ne kadar olmuş lensin bende alıcam da fiyatını merak ediyorum
aybikreis -Eraymoms- Takıp çıkarmayı söktükten sonr saniyelik işlem. Ayna olmadan karanlıkta bile takabiliyorum. İlk aldıgımda 1 sene takmadım gözlük zor oluyor
Reyhan34 -Eraymoms- keşke gözlük kullansan bitanem millet ne dere bakma sağlığın önemli olan kendi güzelliğin Allah vergisi bebeğim kuzenim vardı doktor verdi minnacık toz gelince bile iltihap kapıyor göz oda öyle oldu iltihap mikrop kaptı gözlüğe geçti
nebutantana30 evremoz kaç senedir takıyorsunuz kuruluk oldu mu ben 8 senedir takıyorum kuruluk olmuş daha yeni doktor ısrarla çıkar takma damla veremem emziriyorsun dedi ama ben rahatlığa alıştım gözlük yakışmıyor diye takmıyor
-Eraymoms- nebutantana30 bir kutusunu 970 e aldim iki kutu olduğu için benim 1900 mu ne tuttu lens suyu vs 2100 buldu
aybikreis -Eraymoms- parmak ucuyla gözün aşağısına doğru sürükleyin. Aşağı inince iki parmağın ucuyla sıkıştırıp alınıyor
-Eraymoms- Reyhan34 ya kuzum keşke takabilsem hic hoşlanmıyorum suratımda bişeyin sürekli durmasına o yüzden yükseldi hep derecem son çare lens aldim bende 🥲
aybikreis -Eraymoms- bastırma hafif temas ettir elinle kayıyor lens. Gözün alt kısmına kayınca iki parmak ucuyla sıkıştırıver. O kadar basit ki öğrenince bunu mu yapamadın diyor insan