asyamm0 Merhaba hocam bebeğim 9 aylık 5. Ayından bu yana otururken hep geriye dogru sıkiniyor kendini kasıyor tahlilleride temiz dedi ilk defa görüyorum dedi doktor tanı koymadı bebeği böyle olup geçen varmı aranızda