mrs_moomm Merhabalar devlette onerebileceginiz iyi bir doktor var mi. Ataşehir’de oturuyorum. Rutinlerde devlet düşünüyoruz ciddi bişey çıkmadığı sürece
Deletedmom_108 mrs_moomm Koşuyolu medipol hastanesinde doğum yaptım vizite gelen doktordan devam ediyoruz memnun kaldık. Dr Tuncay Aksoy
senemtemur mrs_moomm Zeynep kamil hastanesi güzel ama randevu almak biraz sıkıntılı olabiliyor ama doktorları iyi
senemtemur mrs_moomm asistan bile olda kendilerini geliştiriyorlar doğumumu benim asistan yaptı sezaryen çok memnun kaldım ♥️ öğrenmeye çok hevesli ve azimli oluyorlar zaten başka bir durum olsa danışıyorlar
senemtemur mrs_moomm anladım çok geçmiş olsun inşallah size hayır uğur getirir bir deneyim beğenmezseniz başka birine gidersiniz ♥️