Yasemin158 Sag göğsümde süt sanki az gibiydi bebeğim de onu çok emmek istemiyordu suan fark ettim bilye büyüklüğünde sertlik var bilen var mı ne olduğunu sütte de bu göğsümde az dün hatta elimle sagdim çoğalsın diye dün yoktu böyle bisey
sendrom58 Yasemin158 benimde öyleydi. Oglum hiç sag mememi emmedi, sütte yoktu zaten. Sonradan bir ele gelen büyüklük hissetim ultrasona girdim kitle varmış iyi huylu. 6 ayda bir kontrole gidicem büyüyormu şekli değişiyormu diye
pozitifanne06 Yasemin158 bende de çıkmıştı bol bol emzirince sıcak tutunca geçti sabaha sütüm akmış sertlik gitmişti mastit olmuş olabilir misiniz
Peeri Yasemin158 bende de çok oldu. Baya uğraştım gitmedi sonra oğlum daha çok emmeye başladı ve bir ara fark ettim hepsi gitmiş. Küçük büyük koltuk altımda göğüs ucuna yakın yerde küşüklü büyüklü vardı emdikçe geçmiş sizde emzirmeye çalışın. Sağmayla olmuyor bebekler çok daha güçlü çekiyor.
sendrom58 Yasemin158 ilerde kansere çevirme ihtimali var, daha çok küçül şuan. Ama iyi huylu dediler ağrı yaptıgı için
Nurcan03 Yasemin158 mastit olabilir. Kendi kendinize evham yapmayın. Süt kanalı tıkanmış olabilir. Zaten sütünüz de azalmış. Kanser vs diye hemen en kötüyü düşünmeyin. Bu emziren annelerde sık sık olabilen bir durum. Ilık duşa girin çocuğu farklı şekilde emzirin. Masaj yapın tıkanan kısmı dağıtmaya çalışın. Devam ederse doktora gidin belki antibiyotik tedavisi almanız gerekebilir.
adendr Yasemin158 mastit olabilir bol bol emzirmeye çalış ve sağ düzelecektir benim sık sık oluyordu kullandığın çamaşırdanda olabiliyor süt kanalı tıkanıyor eğer çözülmezse kitleye dönüşebiliyor. Desteksiz çok sıkmayan bir çamaşırda kullan
adendr Yasemin158 hayır tüm göğüs değil benim genelde koltuk altıma yakın yerde yada gögüsümün alt kısmında oluyordu
Barlss_ Yasemin158 mastit olunca en az iki güne geçiyor. Benimde sağ göğsümde bilyeden büyük kitle vardı genel cerraha gittim. Bu bölüm bakıyor. Ultrasondan baktık yağ kitlesi çıktı iğne ile içini boşaltacagiz zararı yok dedi doktor. Oynuyorsa ve acımıyorsa çok elham yapmayın ama yinede hekime gitmekte fayda var. Geçmiş olsun.