1meowmam Montessori yatak 🤌🏻2 çocuğumada kullanıyorum yandan çıkışı var gece uyanınca 21 aylık oğlum uyanıp geliyo yanıma en korunaklı Güvenli yatak modeli tercih ederim . Kızım 8 10 aylık arası bişeydi beşiğe sığmamaya başlamıştı odasını ayırmak zorunda kaldım karyola beşik aldım onda da yatamadı gece dar geldiğinden uyuyamıyodu bizlerin boyunda olan Montessori bi yatak. Aldım Ogün. Bugün dür o yatak da yatıyo 💕