rasel tek bunun icin değil, girip bi postunu oku yazmış ki ikinci çocuğum var millete tecrübeliyim diyip duruyor. Kendisi daha başlamamış . 1 senedir ayni gruptayız bize olmadı gibi davrandı mesela fritözü kumtel bize Philips diye söylüyor kendisi. Ve en kötüsü ne biliyor musun gecen gün bize cevap vermedi biz resim sorduk onun fritoz unu bize hastanede olduğunu ve 1 yaşında yeğeni lösemi dedi bize düşünebiliyor musunuz ne kadar düşmüş bi bebeği alet ediyor yalanlarına , ve birde kidste girdik ki iftar menüsü yazmış güya hastanedeymiş. Grubun ilk açıldı zamanlar bize normal dogum yaptığını söyledi, ve sonradan sezaryen oldum dedi . Kandilde oruç tutturuyorum diyip su içmiş yalanı ortaya çıkınca yok regl oldum demiş 3 sun sonrada. Bize reglm gecikti dedi .🤦🏻♀️