ilayprensesim RedFlower_ bence süpürge deyince Philips 👍 çekim gücü çok iyi. Bende kablosuz var karşı komşumda maraton model kablolu var ikimizde çok memnunuz
Sevdamiray Kesinlikle Philips 7 sene olucak harika performans halıya yapışıyor çekim kuvveti çok güzel dik süpürgesinide aldım oda çok güzel