kubratagram bussyy1710 offf ooffffff bizde öyleyiz mamayı uyuyunca içirebiliyorım azıcık o da uyanıkkende ek gıda yemek istemiyor hiç bi şekilde beslenme yönünden aşırı yoruldum bi bebek aç nasıl yaşar anlamış değilim
Der41 bussyy1710 merhaba bizimde öyleydi ve aşırı itiyordu kendini geri doğru meğersem böbreklerinde taş varmış şimdi tedavi oluyoruz ama siz öyle düşünmeyin tabi mamanızı değişin
One-life bussyy1710 bizde aynıyız uyurken ne içerse yedinci ayına bir hafta var 90 cc mama içiyo çoğunluk uyurken 150 cc emme de hep problem neme reddi var 2 gün emiyo 3 gün emmiyo beslenmesi düzene giremedi maalesef
bussyy1710 kubratagram aç olup susup otursa gam yemicem huysuzlanıyor da. 1 cc bile içmez mi ya uyanıkken yok. Uyutmak 1 saat 1 saatte içirmek tekrar acıkıyo sonra
Melike_ikra bussyy1710 4 ay atağında sanırım canım iştahı kapanıyor benim kızım da öyle oynata oynata içiriyorum valla
Melisayda Bizde böyleyiz 3 ay 25 günlük uyurken içiyor sadece atak dönemi huzursuzluk, salya akıntısı, ellerini ağzına götürme, biberonu sadece ısırmaya çalışma mama içmeme (red), gündüz uykuları kısalması, uykuya dalamama
bussyy1710 Melisayda ya hiç bitmeyecek gibi değil mi? Benimki 2.ay aşısından beri böyle aslında ama son 1 aydır falan pik yaptı
Ardenaden bussyy1710 yine diorm yine diorm.bu asilar cocuklrda meme reddi beslnme reddi yapior ya oglumda oyle 3 gundur zorla emiyor emzik emer gbi
Melisayda @bussyy1710 evet ya çok zorlayıcı bir durum ramazana gelmeside çok yoruyor 3 4 hafta sürer diyorlar tabi ama bebekten bebeğe fark var bizde 2 haftadır var bu durum aç ama yemiyor uykuya dalınca veriyorum üzülüyorum aç aç duruyor
gulserguler bussyy1710 maalesef 3. Ayda etrafa karşı ilgileri artıyormuş benim kızımda 6 buçuk aylık 3. Aydan beri gündüzleri az mama içer gece uyurken güzel içiyor uyanıkken gündüz hep etrafı inceleme derdinde kendince ses çıkartır hep böyleyiz 3 aydır
bussyy1710 gulserguler bizimki biberonu itiyor ağlıyor al kendin iç falan diye eline veriyorum iki çekip basıyo bağırtıyı
One-life bussyy1710 o gayet iyi ama uzmanlar doyumluk değil tadımlık dediği için mama ağırlıklı gitmeye çalışıyorum bide meyve yemiyo onu sevdiremedin çok tiksiniyo öğürüyo nasıl alıştıracaz bilmiyorum
Melisayda @bussyy1710 aynen öyle iftardan beri içtiği 1 oz mama uyumadı da sürekli ağlama allah yardımcımız olsun
bussyy1710 Melisayda iftar gene iyiymiş bizimki 17.30da yedi en son açlıktan uyumuyor dalamıyor besleyemiyorum 6 saat oldu