Selam hanımlar ,bebeğim 3 aylık ,iştahi hiç yok ne mama ne emzirme ikisinide asla yemiyor,3,4 saat aç kalıyor 100 ml tek içiyor,yanakları söndü bebeğimin ,
Zayıflıyor gibi,
.annemde dedi bir kaç nane yaprağı sıcak suya koy demlensin ,1 çay kaşığı içir iştahi açılır ,
……işte bizim bebeğe de verdim ,gece hiç uyumadı bir ağlama bir sancı bir gaz,
Acaba nane suyundan mi ?
Yoksa başka bir şey mi öyle yaptı gece aglamasi bitmişti ama nane suyu verdiğim gece kıyameti kopardı asla uyumadı