bakkalemzigi gaz, uykusuzluk,huzursuzluk yaptığımı acaba. Bizde iki gün önce sidefer başladık aynı günde 4. Ay aşılarını oldu. Çok mutsuz hep ağlıyor ve gazı arttı. İki gecedir çok güzel uyuyan bebeğim hiç uyuyamıyor. Demir damlasına bağladım ve bugün vermedim o nedenle soruyorum