Koliktir annesi. 3. Aydan sonra rahatlayacaktır. Benim bebeğim 3 ay boyunca ağladı. Kolikti sürekli gazı oluyordu. Akşam 9-12 arası full ağlıyordu. 3. Aydan sonra yavaş yavaş geçti. Şuan 7,5 aylık deli gibi kahkahalar atıyor çok neşeli. İlginizi eksik etmeyin. Devamlı gaz masajları yapın. Mümkün oldukça duş aldırın duş çok rahatlatır