bisenakillisinzaten Çok fena kabız olmuşum. kayısı hoşafı, incir tüketiyorum ama fayda etmedi.ne yapabilirim
Cindycix bisenakillisinzaten magnesium calcine ilacını denemeni tavsiye ederim hamileyken ve emzirirkende kullanıyorum
hunilimomy bisenakillisinzaten kayısı hoşafı değilde kayisiyi blender yapıp aç karnına yerseniz daha etkili oluyor
Dmnkls bisenakillisinzaten a101 de mest form çayı var bisenakillisinzaten a101 de mest form çay var sallama poşet çay ondan alıp iki tane aynı anda sallandirip için bana iyi geliyor tavsiye ettiklerimde memnun kaldı kabızlık durumunda etkili oluyor deneyin derim ama bebek emzirirseniz eğer icerigindeki bitkiler zararlı mı emzirme halinde diye bir bakın
egekulk Ay ben onu doğumdan 15 gün sonra yaşadım ve bi ilaç içtim 10 gün boyunca sonra kendi kendine düzeldi adı constıpass sütede geçmiyormuş kullandım rahatladım bebekteyse bi etki yapmadı
biradamavisi bisenakillisinzaten armut yiyin bol bol kayısı hoşafı da iyi geliyor tabii ama armut da iyi geliyor. Bir de bamya yemeği severseniz bamya, ıspanak bunlar da sindirimi harekete geçiriyor.
AEgemm bisenakillisinzaten bende 4 saate kadar etkisini göstermişti ama nasıl etki bir daha hiç kullanmadım 😁
arzu343437 Sezeryan sonrası bende sürekli kabizlik yaşıyorum. Bu normal mi ? Hatta bir gün acillik olmuştum lavman yaptıracaktım okadar acidan kivranmistim :(
bisenakillisinzaten arzu343437 emziriyorsanız normal..çünkü bu bebisler bizi sömürüyor o yüzden kabız oluyoruz 😁