Kızlar 12 günlük Bebeğim var iki üç gündür ishal baya cıvık yapıyor suluca. Bağırsaklarından da gurultular geliyor hep sizce normal mi? Sadece anne sütü almıyor mama desteği veriyorum mecbur. İshal telaş etmem gereken bir durum mu ? Yardımcı olabilecek var mı?