Merhabalar , 17 aylık oğlum var. 11 aylıkken yürümeye başladı. Göz teması var , beraber oyun vs oynuyoruz sadece kelime çok az. 2 gündür ara ara normal yürürken birden parmak ucunda yürümeye geçiyor. Daha öncesinde böyle bir şey yoktu başına gelen var mı ?