O hiç vazgeçmeden tek bir ilerleme için gece gündüz çabalayan...kendini toplumdan ayıran belkide çevresel baskılar yüzünden kabuğuna kapanan...Veya sosyalleşmeyi başarmış...özel anneler burda mı?
Burda çok fazla rastlamasamda bir çok meslektaşım burda var biliyorum...Sevgili meslektaşlarımıda davet ediyorum...
Neler yapıyoruz haydi sohbet edelim ?