emirtalhacan 37 günlükken yaptırdım ben. İlk 24 saat inanılmaz zordu çok ağladı ne yaptım ben dedim pişman oldum ilk başta,ama sonra ki günler ilk gün gibi olmadı ve 1 haftada iyileşti. Şuan iyi ki yaptırmışım diyorum. Bence hemen yaptır çünkü 3. Ayda falan hareketlenmeye başlıyorlar hareket ettikçe canı yanar daha zor olur diye düşünüyorum. Bende bu yüzden erken yaptırdım sonuçta o acıyı illa ki çekecekler maalesef. Şuan en iyi zamandasın bende araştırdım doktorlar en iyi dönem olduğunu söylemişti ilk 2 ay için.