Kızlar üç ay önce sezeryan ile doğum yaptım sezeryani kendim istemedim mecburi oldu cnku bebeğim makat gelisliydi neyse üç ay oldu hâlâ kilo veremedim göbeğim öyle duruyor köşede takıyorum 55 kilo ile hamile kaldım 64 kilo ile doğum yaptım hala 64 kiloyum ne artiyorum ne eksiliyorum basenlerim göbeğim baya büyüdü hele karnım hiç gitmedi ne yapabilirim moralim çok bozuluyor eski kıyafetlerim olmuyor adette olmadjm daha o göbek gidermi ?