mamacito benım kızımda oyleydı 1yasından ıtıbaren şuan 2yasında içne basma hafıften var 1yasında doktara götürdüm herhangı gıbı bırsey çıkmadı sadece demır eksikligı olduğu ıcın demıstı d vitamini vermıstı kulandık düzelmezse tekrar gel demıstı gıtım kendı sı öyle yapıyo dedı bırsey olmadıgını soyledı