Adenbebi Bizde geçici dönem dönem oluyor özellikle diş çıkaracağı zaman inanılmaz ısırıyor bir kaç kez hayır acıyor falan dedim konuşarak bıraktırmaya çalıştım ama kaşımak istediği işin pek başarılı olamadım daha sonra elimi ısıracağı zaman direk dikkat dağıttım aa o ne araba mı bakalım mı diye diye söyledim sonra dişi çıkınca bıraktı 😂