seymaerten bugün 3 aylık olduk bizde böyleyiz, sürekli memede emiyor geri çekiyor sonra ağlıyor böyle tuhaf haller alıyor çocuk , uykuya geçiş zorlaştı . Gece 4 5 gibi kalkıp ıkınıyor sürekli ne yapacağım şaşırdım . 4 ay atağı bunun üst levelimi acaba 🥺