1anne0 bizde de vardı, hala az çok var. Nemlendirici va de kullandım ama yok. Huyu buydu maalesef. Yara yapana kadar kaşırdı. 2 saniye işim çıksın, bez almaya falan gidip geleyim diyene kadar dönünce kanatmış olurdu. Banyoları hiç anlatmıyorum bile. Şimdi 17 aylık ve daha yeni 1 aydır biraz azaldı. O da kaşımayalım, puf puf yapalım vs dedim, şimdi kaşımak yerine göbeğini seviyor.