Kızlar merhaba. 18 aylık olduk hala emzirerek uyuyor ve gece kurulmuş saat gibi 12,2 ve 4 te uyanıyor emmek için. Emmeden uykuya dönemiyor. Sizde durumlar nasıl ? Gece emmesini kesmek istiyorum. Doktora gidince soracağım yani tamamen alışkanlıktan uyanıyor. Diş ağrısı falan değil. Çoğu dişimizi çıkardık 16 tane disi var. Fikirlerinizi ve tecrübelerinizi paylaşırsanız ben çok sevinirim