Merhaba anneler. Oğlum doğduğundan beri hipp kullanıyoruz şuan 5.5 aylık büyük tuvaletini genelde 2 3 günde bir yapar ancak geçen hafta çok zorlanarak yaptı doktorumuza danıştım maflor önerdi onu kullanıyoruz şuan ve rahatlamıştı aslında ama bugün yine zorlandı az az yarım saat aralıkla 3 bez değiştirdik öyle diyim. Kabızlık mı oluyor bilmiyorum yarın doktorumuza gideceğiz de sizlere de sormak istedim. Mama sonradan böyle bir etki yapabilir mi ? (Ek gıdaya henüz başlamadık yakında başlayacağız)