mhndshnmm çok haklısınız. Dediğim gibi takipli oldığunuz çocuk doktoruna güveniyorsanız, kendiniz istemiyorsanız gitmeyin.
Daha 2 aylık bebeğiniz Allah bağışlasın, hani öyle çok etkilenmez korkmaz diye düşünmesin kimse. Biz her ay giderdik o aylarda daha ekg çekilirken ağlardı. Sadece küçük olduğu için kontrol etmeniz kolay olur.
Kaldı ki O sizin bebeğiniz, sağlık çalışanı olabilir anneniz eğer şüphelendiği bir şey varsa açık açık söylesin yoksa da sizin istemediğiniz kontrollere zorlamasın.