ddenzege ben kziimi sabah en geç sekizde kaldirrim. Hatta idealim 7.30 dur ama bazen çok dalgın uyur 8 e kadar sabrederim sonra kaldırırım. Çünkü kalmazsa öğlen uykusu sarkıyor öğlen sarkarsa akşam da çok geclere sarkıyor. 8 de kalktıktan sonra 12 de yatağa gideriz uyuması 12 ile 13 arasında gerçekleşir. Bu bazen 1 saat surer bazen 10 dk. En geç 13 de uyudu diyelim 2 de keldiririm yine. Çünkü 2 yi geçerse akşam uykusu geçe sarkar yine. 2 de uyandıktan sonra da 8 gibi uykusu gelir yatağa gideriz 9 a kadar uyumuş olur. Bu şekilde günü tamanlariz.
Size tavsiyem gundz uykularini çok uzatmayin taş çatlasa 1.5 saat olsun. Bir de erken güne başlaması çok önemli bence