eda_ece00 benimde bebeğim 57 günlük yavaş yavaş düzeliyor bende sizin gibi çaresi hissetmiştim hatta 10 günlükken yanlız kalmak zorunda bile kaldım ama eşim evde olduğunda bebeğim uyurken bekliyor bende kesintisiz 2 saat uyuyorum yetiyor zaten uykusuzluğa da alışıyor insan bir zaman sonra, birde yalancı emzik verin ben vermedim beni bırakır diye baştan zorlandım şuan emiyor allahtan çok yardımcı oluyor