Dlkuzn 5 aylık kontrolü için sağlık ocağına gittikhic kilo almamış saglikocagindaki hemşire yinede ek gıdaya başlamayın acele etmeyin dedi 6 aya bir hafta önce başlayın ve meyveleri suyundan tattirin dedi tabi ben dinlemedim ve çok pişman oldum başladım tadimlara patates havuç kabak meyve olarak elma armut püre halinde yapıp içine hakiki zeytinyağı koydum bide muz taddirdim gecenderde bebeğim kakasını yaptı 4 gündür yapmıyordu aşırı bir huzursuzlugu ağlaması yoktu sadece emerken ikiniyordu bemde zeytinyağı verdim su verdim duş aldirdin kakasını yapmış ama nasıl yetişkinler gibi baya zorlandı ve yapti ve baya bı ağladı com pisman oldum çok erken başladığım için 5 6 kaşık yediriyodum baya bilinçsizce oldu