Bennureyla ben 13 kiloyken de kullandım. Çok aşağı kaydı, daha sıkı bağlamam gerekti falan ama rahattı yine de. Esnek sling kullandım, genelde esnek slingi yapısı bozulacak ve güvenli olmayacak diye yüksek kilolarda önermiyorlar. Arabamız yoktu yanımızda, uzun yürüyüşlerde denedik. Kanguru sonrası için daha rahat olabilir ama tak çık, daha pratik geliyor çoğu insana. Slingde bir ayarlama yapmak gerekiyor çıkardıktan sonra tekrar bebeği giymek istediğinizde.