Kız kardeşim eski usul karbonat sirke şeker gibi evde yapılan test yapmış sonuca göre gebelik var hani köpürürse gebe kopurmesse negatif vs kopurmus sonra test almış ve gerçekten gebe çıkmış çok tuhafıma gitti gerçekten doğrumuydu acaba bu eski usul yani googlede yazan eski usul yazısıyla şaşırdım sizin düşünceniz nedir :)))