Bebeğim bugün 2 ay 6 günlük oldu hala sosyal gülümsemeler yok 2 gündür agulamaya başladı. Pazartesi kontrolde doktorumuz nöroloji ve gelişimsel pediatri görsün dedi cuma günü randevularımızı aldık. Süreç hakkında bilgisi olan var mı çocuğu gülümsemeyen anne varsa neler yaptınız?