beyzadodo Baş dönmesi, halsizlik gebelik belirtisi olabilir mi bunları yaşayanlar oldumu acaba ? Tansiyonumu ölçüyorum normal çıkıyor, geçen ayda adetim gecikmisti onemsemedim ama bu ayda olmadım bir test almalımıyım
Nickibosver beyzadodo olabilir bir de gecikme var zaten en büyük belirti bu bence. Ben ilk aylar çok halsiz oluyorum
beyzadodo Nickibosver gecen ayda test yaptim baya gecikmistim, hani bu ayda gecikme olunca önemsenemistim ama suan aklima geldi bu aralar cok sık olmaya basladi hatta sekerim mi dusuyor acaba falan diyordum
Nickibosver beyzadodo anladım. Yani ben de halsizlik oluyor ama başka bir sebepten dolayı da olabilir. Korunuyor muydunuz
Nickibosver beyzadodo anladım yani bir kere bile olduysa ihtimal var tabi ki hayırlısı olsun. Yarına kadar adet olmazsanız bir idrar testi yapın bence
beyzadodo ayseee_ normalde basım donen bir insanda degilim hic olmamisti hatta hastamiyim diyr dusunurken dedim adetimde gecikti acaba mi
patiquin beyzadodo Hıı o zaman bilemem yakın zamanda doğum yapmış olabileceğinizi bu yüzden değerleriniz düşük olacagi için bunları yaşadığınızı düşünmüştüm.