Normal, benim kızım bana yapışık yaşıyor artık ilk 3 ay böyle olabiliyornus, bebek sadece acıktıgı için değil, susadığı için, kendini güvende hissetmek için, stres atmak için bazen de canı sıkıldığı için bile emebilir. Sütünüzü sağın miktarına bakın azsa doymuyorsa ondan da sürekli durmak ister ya da diğer arkadasların dediği gibi gazı da olabilir. Ben artık çözümü kanguruya koyup gezdirmekte buldum, uykum cok gelince yorulunca da gögsümde yatırıp uyuyordum halen de arada öyle uyuruz ikimize de iyi geliyor.