Arkadaşlar sağlık ocağından 8. Ayda kan tahlili istediler ama hastanede yaptırın dediler. Biz de doktora gittik söyledik yaptı. Ama bir sürü istem var dedi mesela laboratuvardaki kız. O yüzden hatta yetmez diye çok bile aldılar kanı. Neyse eşim sonucu doktora sormaya gitmiş (yarın da sağlık ocağına götüreceğiz) orda b12 , d vitamini demir vs. Bakmış sıkıntı yok demiş. Biz şimdi yarın sağlık ocağına belge şeklinde götürmek için internetten baktım , hidroksi vitamin d diye bir sonuç var başka da yok. E doktorun saydıkları nerde diyorum yok. Hastaneyi arıyorum onlar da tek görüyorlar. Acaba doğru olan bu mu anlamadım? Yani sağlık ocağı bu değeri kabul ediyor mu ?