hanımlar merhba bir konuda çokk korkuyorum başina gelen bilen varmidir acaba
ben 18 aralıkta sezeryanla doğum yaptm
herneyse
doğumdan sonra
iki bacağimin da ön tarafinda uzun şekilli sarı lekeler oluşmuş
nerdeyse 1 1 bucuk aydir farkediyorum
sizce neden cikar onlar nedir??????