Merhaba şu anda 4 ay 25 günlüğüz. Yarı(peygamber) sünnetli doğduğu için normal sünnet olamayacak ancak 6 ay-1yıl arasında operasyon geçirecek. Bu operasyonu daha önce geçiren oldu mu? Süreç nasıl ilerliyor, canı yanıyor mu, uyutuluyor mu vs bilgisi olan var mı?